Efektyvios Meditacijos Instrukcija

Sveiki, įvairiausiomis meditacijos praktikomis užsiimu jau apie 10 metų ir dabar dalinuosi efektyviausia metodika, kokią tik žinau. Tinkamai ją taikant galima labai paspartint savo sąmonės budimo procesą, o kartu su tuo išnyksta daugybė ribojančių iliuzijų ir vis giliau bei nenutrūkstamiau žinai save, kaip tyrą begalybę ir jos palaimą bei darną.

Technika:

  1. Pasiruošk – rekomenduojama tyli, rami, tamsi aplinka; kūno padėtis – sėdint tiesiu stuburu; tuomet skirti laiko kūno atpalaidavimui.
  2. Nieko nenorėk ir nereikalauk iš to, kas pasireiškia tavo patyrime – jokių lūkesčių ir sureikšminimų. Taip išreiški savo valią ir tiesiog leidi viskam būti liekant neutraliame stebėjime.
  3. Fokusuokis į “aš esu” energijos pojūtį – atpažink, jog viskas ką patiri yra vientisas esaties jausmas. Kai šis fokusas tampa vis labiau pastovus – pasileidžia bet kokie stebėjimo aktai ir atskirumo iliuzijos, net ir vietos ar kūno pojūtis. Atsiranda susivienijimo/meilės pilnatvės pojūtis.
  4. Suvok savo laisvą ir beformę nuovoką, kuri ir generuoja esaties energiją – tu nukreipi nuovoką nuo šios energijos į pačią save – į faktą, jog suvoki. Palaikyk subtilėjantį nuoseklumą šiame intymume su savimi ir tuomet Dieviška ekstazė bei palaima natūraliai ims atsiskleisti.
  5. Pasiekus tam tikrą koncentraciją šioje tiesioginėje savivokoje – leisk sau suvokti, jog net ir tavo laisvoji nuovoka yra tik savybė, kuri priklauso dar paprastesniam ir neapreiškiamam vienam Absoliuti. Belieka visiškai pasiduoti ir pereiti į intuityvų žinojimą, jog tu ir esi ta absoliuti, tobula neapreiškiamybė.
  6. Keisk sekos kryptį: Iš absoliuto į nuovoką, iš nuovokos į esaties energiją ir iš jos į pasaulį.
  7. Atpažink visų skirtingų būvių vienovę – vienu metu. Tai suteikia visiško nuolankumo ir pusiausvyros pojūtį – balansuok jame.

Papildymas ir palyginimas su „The Yoga Sutras of Patanjali“ metodiką:

Dharana – koncentracija; Dhyana – tėkmė; Samadhi – susiliejimas; Samyama – visų būvių išlaikymas/patyrimas vienu metu.

Esminės Nuorodos Sėkmingai Praktikai:

  1. Išties praktikos sėkmę ir progresą labiausiai lemia koncentruotas, vienareikšmis troškimas. Įkvėpk save nuosekliam vidiniam darbui su šia metodika. Tai tarsi naujo įpročio formavimas iš priklausomybės nuo ribotomis prielaidomis grįstos iliuzijos į priklausomybę nuo viską jungiančios tiesos ir darnos. Tai ypač aktualu pradžioje – kai dar nėra gilesnio ryšio su ta viską nustelbiančia būties palaima. Tiesiog žinok, jog tikroji vertė slypi ne kažkur “išorėje”, o giliai tavyje.
  2. Visada balansuok tarp valios pastangų ir pasidavimo. Per daug valios sukuria įtampą, o per daug pasidavimo sukuria apsileidimą. Tikslas – kuo labiau suvienyti šias dvi savybes – tarsi į valingą pasidavimą aukštesnei savivokai. Su įdirbiu šis procesas tampa vis lengvesnis ir organiškas.
  3. Natūralu, jog meditacijos metu gali išryškėti įvairios fizinės ir psichinės įtampos bei pasipriešinimas – tai proceso dalis kuomet turi šias įtampas atpažinti, priimti ir su meile leisti joms natūraliai išsivaikščioti. Labai svarbu ant viršaus nekurti daugiau sureikšminimo ir pasipriešinimo, priešingu atveju geriau tiesiog nutraukti meditacijos sesiją.
  4. Tavo protas ir asmenybė inertiškai sieks paaiškinti tavo patyrimą ir mentalinių talpų pavidalais pasisavinti sau. Todėl proceso metu turi atpažinti kai pradedi kurti istorijas ir reikšmes, kurios pradeda stingdyti gyva vyksmą ir palaimą. Tuomet pagarbiai bei palaipsniui atsisveikink su “atskiro savęs” iliuzijomis ir toliau gilink meditacinę būseną iki kol protas pasiduoda ir lieka tik tyrumas.
  5. Taip pat pradėjus patirti vis daugiau laisvės ir palaimos – palengva mokykis balansuoti tame: per daug nereaguoti/nesusijaudinti/nesureikšminti, nes kitaip būsena ims kristi. Verčiau išlaikyk lengvą smalsumą ir ramų pasimėgavimą, kuris neužgožtų pačios praktikos tyrumo. Tačiau jei ateina išties įkvepiančios įžvalgos, kurias norėtum užsirašyti ar impulsai ties kuriais jauti pašaukimą veikti – tuomet būk tėkmėje ir leisk tam vykti (tokiu būdu meditacija yra perkeliama į pasaulietinį gyvenimą).
  6. Jei praktikos metu pradedi užmiginėti – gali su tuo pažaisti vis prikeliant savo sąmonę, tačiau jei išties jauti poreikį pamiegoti – gali pamiegoti ir tęsti vėliau. Jei tai kartojasi dažnai – gali patikrinti ar nesilaikai kažkokio vidinio pasipriešinimo į kurį tokiu būdu reaguoja kūnas. Taip pat prieš ir po meditacijos labai rekomenduojama atlikti fizinę mankštą bei savi-masažą – kas taip pat puikiai integruoja kūną.
  7. Meditacijų metu sek savo intuicija ir duok sau laiko kokybiškai atlikti kiekvieną žingsnelį, išties net nebūtina vienos meditacijos metu atlikti visus – galima ir visą meditaciją paskirti tik vienam. Taip pat gali ir atsakingai eksperimentuoti, pvz: medituoti atsimerkus; triukšmingoje aplinkoje; einant; gulint; laisvai žongliruoti meditacijos žingsneliais. Žaismingumas ir įvairovė kartu su savivokos kryptingumu gali taip pat pagilinti šią praktiką. Ilgainiui meditacija tampa labai organiška ir natūrali.
  8. Jei protas labai inertiškai bėgioja ir sunku atsipalaiduoti – tuomet patartina sukaupti valią ir pamedituoti ilgiau. Su prailginta ir teisinga praktika viskas nusistovi ir ramybė pagaliau tave įtraukia. Būna dienų kai praktika būna lengvesnė ir taip pat atvirkščiai, tačiau sunkiais momentais nepasiduok ir matyk tai kaip iššūkius, kurių dėka tu brandini vaisius, kurie vėliau atsipirks su kaupu.
  9. Leisk šios praktikos įdirbiui natūraliai persikelti į tavo kasdienį gyvenimą – atpažink, jog viskas yra vienos esybės meilė bei intelektas pasitarnaujantis pats sau ir tuomet tiesiog ir būk tuo. Pasitikėjimas yra pagrindas – tai begalinės darnos kelias.

Tai labai koncentruotas turinys, o išsamiau apie tai, kartu su vedama meditacija gali rasti specialaus webinaro įraše – https://www.budimokanalas.lt/budimo-kanalo-satsangas-nauja-pradzia/

Ir taip pat išsamiausią turinį su vedamom meditacijom iš vykusio retrito gali įsigyti registruojantis per čia – https://www.budimokanalas.lt/savaitgalio-retritas-intensyvas-aukstosios-savivokos-menas/

Kiti Įrašai
Paulius Daukšas Budimo Kanalas

Vaizdinis Atpažinimas

Sveikinu ir vėl! Įraše apie vaizduotę, minėjau kaip įsivaizduojami ir praktikuojami vaizdiniai tampa vis tikresniu pojūčiu bei pažinimu – taip veikia dėmesys, kuris yra visos gyvybės esmė. Išties juk taip vyksta ir grubioje fizinėje patirtyje, pvz: iš pradžių intuityviai ieškai vandens,

Skaityti

33 Budimo Kanalo Priminimai – 3 Rinkinys

Labas! Pristatau 33 koncentruotos išminties priminimus per kuriuos gali persikelti į labiau pabudusią ir laimingą būseną. Išankstinio eiliškumo čia nėra, tad tiesiog pereik per šiuos priminimus su kuo atviresniu protu ir tegul surezonuoja tai kas turi surezonuoti. Šiais priminimais taip

Skaityti

Efektyvios Meditacijos Instrukcija

Sveiki, įvairiausiomis meditacijos praktikomis užsiimu jau apie 10 metų ir dabar dalinuosi efektyviausia metodika, kokią tik žinau. Tinkamai ją taikant galima labai paspartint savo sąmonės budimo procesą, o kartu su tuo išnyksta daugybė ribojančių iliuzijų ir tu vis giliau ir nenutrūkstamiau žinai save, kaip tyrą begalybę ir jos palaimą bei darną.  

Skaityti